Åben skole på Stepping Friskole.

Over hele landet holdes der Åben skole torsdag den 6. Nov. for at vise hvor forskellige grundskolerne i Danmark er.

På Stepping Friskole er brugen af iPads blevet en uundværlig del af vores skole, og som har inspireret os til at nytænke undervisning. Til Åben Skole laver vi to workshops, hvor vi gerne vil invitere alle interesserede til at få et minikursus i brugen af de forskellige super nyttige og sjove apps.

Kurset er fra kl. 19.00 til 21.30 Det ene kursus er på begynder niveau, det andet er for dem, der allerede er brugere af iPads. Workshoppen er både for dem, der gerne vil kunne hjælpe deres børn, men også for dem der vil lære at udnytte deres iPads bedre. Hvis du ikke har din egen iPad, kan du denne aften låne friskolens.

Der er mulighed for at få en rundvisning på skolen.