Hvis du vil indskrive et eller flere børn på skolen, skal du udskrive og udfylde dette skema.

Det udfyldte skema skal afleveres til Stepping Friskole, Søndre Allé 20, Stepping, 6070 Christiansfeld.

Indskrivningsgebyr på 250 kr. indbetales på kontonummer 2207-0723453488. Husk at skrive barnets navn eller personnummer som tekst ved overførslen

Se mere om dette samt skolepenge her.

Før I indskriver jeres børn på Stepping Friskole, vil vi gerne invitere jer til et møde på skolen, for afklaring af gensidige forventninger. Kontakt skoleleder for nærmere aftale. Vi afholder indskrivning på skolen hvert år i begyndelsen af november – se årskalenderen.

Til samme konto kan indbetales 100 kr. for medlemskab af skolekredsen – alle der vil støtte skolen kan blive medlem af skolekredsen, også selvom man ikke har børn, der skal i skole. Medlemskab giver ret til at stemme på generalforsamlingen.

Forældre er automatisk medlem af skolekredsen.

Bemærk venligst at alle elever selv skal medbringe en iPad.