Kære alle
Jeg vil minde jer om, at I skal sætte jeres børn af og hente dem igen på parkeringspladsen ved hallen. Der er et virvar af cylker, børn og biler især om morgenen, og jeg synes, jeg ser for mange farlige situationer. Det er også svært for skolepatruljen at bevare overblikket, når så mange biler kører ud og ind.

Gravearbejdet, der er i gang der oppe, skyldes, at vi er igang med at få repareret de to lamper, der står oppe ved busskuret. En ekstra lampe skal etableres ud for carporten, og der bliver lys i selve skolegården, så børnene kan lege i udenfor, selv om det er mørkt.

Håndværkerne er også i fuld sving nede i den gamle gymnastiksal. Vi får nyt loft, isolering, lamper og nyt varmesystem. Vi skal til at se på, hvad det koster at få sat vinduer i for neden ud mod skolegården. Lige inden jul får vi lagt nyt gulv i gangen op mod 7.-8. klasse. Det hænger i laser og er derfor ikke af storhed, det bliver lagt om.

Tak til alle for at hjælpe til med at gøre julemarkedet til en hyggelig og indbringende dag . Det var dejligt at se så mange af vores “gamle” elever, og efterhånden kan vi også navnene på mange af bedsteforældrene. Vh Lise