Stepping Natur- og Idrætsbørnehus.

Hvem er vi:

Stepping Natur-og Idrætsbørnehus søger pædagoger og pædagogmedhjælpere til vores kommende børnehave og vuggestue med opstart 1. august 2017.

Institution bliver en del af Stepping Friskole og kommer til at være i en ny bygning ved
siden af skolen, som kan rumme 26 børnehavebørn og 7 vuggestuebørn.

Skolen har en 9 personers bus og får en stor bus efter sommerferien, som Børnehuset
ligeledes har rådighed over til ture ud af huset og lignende.

Stillingerne:

Vi søger 4 uddannede pædagoger og 3 medhjælpere med tiltrædelse 1.august 2017.
Stillingerne er på 30-37 timer, og vi arbejder med årsnorm. Arbejdstiden ligger primært i tidsrummet 6.15-16.45.

Skriv gerne i ansøgningen hvilken børnegruppe du er mest optaget af.
Der kan blive tale om fællestimer i både børnehave og vuggestue. Vi kommer til at indgå i et tæt samarbejde med Stepping Friskole og forældrebestyrelsen i børnehaven.

Kvalifikationer:

• Vi ønsker at alle vores ansatte er glade for at være udenfor og at lave ting i naturen. Det er vigtigt at du er varm, og vil være med til at skabe en arbejdsplads hvor der er højt til loftet men kort til latteren.
  • Der ud over skal vi også bruge personale der brænder særlig meget for motorik og bevægelse, natur og udeliv samt sprogudvikling.
  • Vi ønsker at ansætte personale med en høj grad af ansvarlighed overfor institutionens kerneopgave; det pædagogiske arbejde med fokus på børnenes trivsel, udvikling og
    læring; samarbejdet med forældrene og samarbejdet med interne og eksterne
    samarbejdspartnere.
  • Vi ser gerne at ansøgere har erfaring, efteruddannelse eller relevante kurser indenfor mindst et af ovenstående områder.
  • Som ansat i Stepping Natur- og Idrætsbørnehus kommer du til at være med til at præge vores fremtid. Du kommer til at opleve involvering og medindflydelse i vores pædagogiske praksis og udviklingen heraf.
  • Kendskab og erfaring i at arbejde med og ud fra de pædagogiske læreplaner, samt videreudvikling af disse.
  • Omstillingsparate, reflekterende og øje for nye vinkler og skæve løsninger.

Løn:

Efter gældende overenskomst med BUPL

Ansøgningsfrist:

D.11. juni 2017 til Stepping Friskole, Søndre allé 20, 6070 Christiansfeld, eller på
mail: job@stepping-friskole.dk

Ansættelsessamtaler:

Foregår løbende, dog senest i uge 26

Nærmere oplysninger:

Ved henvendelse til daglig leder Mette Glumsø 23 36 69 32

Engagerede voksne giver engagerede børn