Stepping Friskole inviterer til foredrag om Sønderjyllands historie.

Sønderjyllands historie er utrolig spændende og fuld af dramatik. Sønderjylland er titlen på vores nuværende storyline, og da emnet også er relevant for overbygningen, har vi mandag den 19. januar kl. 19.00 inviteret Ib Hansen, tidligere skoledirektør i Kolding Kommune, til at komme og fortælle os om krigene om Sønderjylland, optakten og især om krigenes indflydelsen på det område, vi bor i.

Tanken er at give alle en mulighed for at vide noget mere om det emne, vi arbejder med for tiden, så I rigtig kan spørge ind til og vise interesse for det, børnene laver.

Alle interesserede er velkomne, og vi håber meget, at I forældre til elever i 4.-9. kl. vil tage jeres børn med, så vi kan høre det her i fællesskab.
Der er kaffe på kanderne og saft til børnene, men medbring gerne brød/kage.

Vel mødt.