Stepping Friskole søger hurtigst muligt en årsvikar for en lærer der skal på barsel, med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid og er primært i overbygningen. Fagene vi skal have dækket er biologi, matematik, idræt, engelsk og medborgerskab. Du skal være parat til at kaste dig ud i både lejrture, teaterprojekter, internationalt samarbejde og det, at vi ofte arbejder i tolærersystem.

Stepping Friskole ligger mellem Kolding og Haderslev. Vi er en Grundtvig-Koldsk friskole med 158 elever, der vægter fælleskab, dannelse og høj faglighed både i de faglige og de kreative fag.

Det er vigtigt for os, at det er udviklende og rart både at være elev men også ansat på vores skole.

Ansøgningen sendes til skoleleder@stepping-friskole.dk

Samtalerne vil blive afholdt løbende.

Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem LC og Finansministeriet

Du er velkommen til at kontakte skoleleder Lise V. Klausen på tlf. 61687180 hvis du har spørgsmål.