Vi er blevet flere børn og derfor søger Stepping Friskole en ekstra lærer pr. 1 aug. 2015 til en fuldtidsstilling.

Vi søger en kollega der er :

– initiativrig og let at begejstre

– arbejdsom og robust

– glad for børn/unge og som har et positivt sind

– faglig dygtig og med på noget gas.

Vi søger en lærer der kan undervise i tysk samt dansk i indskolingen eller mellemtrinnet .

Ansættelsen sker efter overenskomst med mellem Finansministeriet og LC

Stepping Friskole er en Grundtvig/koldsk skole der startede i aug. 2011.

Vi har 150 børn fra 0.-9.kl. Skolen ligger i en landsby mellem Kolding og Christiansfeld.

Lærerne skiftes hver morgen til at genfortælle en historie eller en roman i forbindelse med skolens morgensang. Over middag undervises 0.-6 klasse i et tværfagligt emne via storylinemetoden. Vi forventer ikke, at du har erfaringer med fortælling og storyline, men at du har lyst til, sammen med dine kommende kollegaer, at kaste dig ud i det og måske stå lidt i mesterlære den første tid, hos dem der er ”gamle” i gårde.

Ansøgningen sendes pr. mail til:

job@stepping-friskole.dk

Ansøgningsfrist fredag den 8 maj. kl. 12.00

Tirsdag den 12. maj afholder vi samtaler.

Skoleleder Lise V. Klausen tlf. 6168 7180